پارتشین شیشه‌ای

چگونه پارتیشن شیشه ای را نظافت و تمیز کنیم؟

چگونه پارتیشن شیشه ای را نظافت و تمیز کنیم؟

چگونه پارتیشن شیشه ای را نظافت و تمیز کنیم؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

شاید برای شما هم پیش آمده که بعد از زمانی شفافیت پارتیشن شیشه ای محل کار یا منزل شما بخاطر گردو غبار یا لکه های چربی و روغن کدر می شود و همانند قبل شفافیت خود را ندارد. برای از بین بردنشان نیاز داریم که پارتیشن شیشه ای را به طور دوره ای نظافت و تمیز کنیم تا هم شفافیت خودش را بدست بیاورد هم طول عمر بالاتری داشته باشد. در همین راستا در این مقاله سایت آراکس گلس شما را به نحوه نظافت و تمیز کردن پارتیشن شیشه ای آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

 

 

1-لوازمی که برای نظامت و تمیز کردن پارتیشن شیشه ای نیاز داریم:

 

1- آب ولرم
2- محلول تمیز کننده شیشه
3- پارچه نرم
4- دستمال خشک
5- برس نرم
6- روزنامه

2- مراحل تمیز کردن و نظافت پارتیشن شیشه ای

1- از بین بردن گرد و غبار و چربی

به مرور زمان گرد و غبار یا لکه های چربی روی شیشه پارتیش ها قرار می گیرد. به همین خاطر در قدم اول برای از بین بردن گرد و غبار و لکه های چربی می توانیم از برس  نرم برای تمیز کردن آن استفاده کنید و برای انجام این کار به شما پیشنهاد می شود که از آب ولرم جهت بخار کردن شیشه استفاده کنید.

 

2-استفاده از محلول تمیز کننده:

پس از آنکه گرد و غبار یا لکه های چربی را از سطوح شیشه پارتیشن ها پاک کردید حالا وقت استفاده از محلول تمیز کننده است که مقداری از آن را بر روی شیشه اسپری کنید و سپس با یک پارچه نرم برای تمیز کردن آن اقدام کنید و حتما به آرامی پارچه را در سطوح شیشه بکشید.

 

3-خشک کردن سطح شیشه:

پس از اینک مراحل بالا را طی کردید حالا با یک دستمال خشک سطح شیشه را تمیز و کامل خشک کنید برای از بین بردن لکه های آب می توانید از روزنامه استفاده کنید.حتما دقت کنید که با آرامی شیشه را با روزنامه پاک کنید تا سطوح آن آسیب نبیند.

 

 

چند نکته بسیار مهم که باید به آنها دقت کنید:

1- به هیچ عنوان از مواد شیمایی قوی استفاده نکیند چرا که می تواند به شیشه پارتشین آسیب بزند و طول عمر آن را کاهش دهد.

2- نظامت پارتیشن شیشه ای را به طور فصلی و منظم تمیز کنید تا طول عمر و شفافیت بالای را داشته باشد.

3-در صورتی که پارتیشن شیشه ای شما در معرض نور خورشید قرار دارد.نیاز است به طور مکرر آنرا تمیز کنید.

 

 

در نتیجه حتما به صورت دوره ای و با رعایت نکات بالا پارتیشن شیشه ای خود را تمیز و نظافت کنید تا شاهد طول عمر بسیار بالا و همچنین شفافیت و ظاهر زیبایی را بدست آورد.

فرم بازدید از محل

سبد خرید